טובה
טובה
קרא עוד
"השנה זכינו לצאת עם המשפחה לבית הארחה פנינת השומרון... החדרים ממש משופצים ומעוצבים יפה המקום היה מאוד נקי ומרווח , אין לנו מילים על השרות והאדיבות של האנשים כל מה שביקשנו מכסאות ועד כירה חשמלית קיבלנו והכל ממש בשמחה.. ואין כמו נוף מקסים שמשרה רוגע ושמחה וכל זה במחיר ממש אטרקטיבי וממש זול זה היה בין החופשות הטובות שלנו ואני ממליצים על המקום בחום ועוד נחזור.... אין לנו מילים על השרות של אנשי הצוות ובייחוד על השרות של יחיאל שעזר וסייע בהכל.."
משפחת בן פנחס
משפחת בן פנחס
קרא עוד
"נהנינו מאד לשהות בבית ההארחה פנינת השומרון המקום נקי נעים ומסודר. החדרים מאובזרים באופן הטוב ביותר והיחס ראוי לכל שבח. יישר כוחכם!"
ניר
ניר
קרא עוד
היה מצוין! נקי, מסודר, נעים. וגם כשהיינו צריכים עוד סבון מגבות וכד' מיד נעננו בחיוב ובמאור פנים. האפשרות לסעודות משותפות בחדר אוכל נקי ממוזג ורחב ידיים הינה צ'ופר גדול
ברכה
ברכה
קרא עוד
היה מקסים! נהנינו מכל רגע! החדרים גדולים ומרווחים, נקיים ונעימים, היחס אדיב והשירות מעולה. יש אוויר הרים מדהים ומרחבים, מטבח כשר וגדול בכל חדר - כל מה שמשפחה דתית צריכה כדי לנפוש בנחת עם ילדים. תודה רבה!
משפחת שפרן
משפחת שפרן
קרא עוד
תודה רבה על האירוח הנעים והמהנה בבית ההארחה פנינת השומרון!! נהנינו מהמיקום הפסטורלי התורני והאידאליסטי, מהחדרים המטופחים והמאובזרים בכל צורכינו בטוב טעם, מהמידע הנגיש שהוגש בצורה ברורה ויפה עד הפרט האחרון, ומהמחיר המאפשר למשפחה לנפוש בנוח. המשך הצלחה
מיכאל
מיכאל
קרא עוד
נהננו מאוד מהאירוח. הדירה היתה גדולה ומרווחת. ישר כח והמשיכו לאפשר גם למשפחות גדולות להנות באירוח ברמה ולהכיר מקומות יפים בישראל
בת שבע
בת שבע
קרא עוד
נהנינו מאוד מהאירוח, מהמחיר המתאים למשפחות, מהאווירה השלווה ומהשירות המצוין של יחיאל. נשמח מאוד לחזור שוב
משפחת בן חור
משפחת בן חור
קרא עוד
נהננו מאוד! מהיחס, מהנוף, מהאטרקציות הרבות באיזור שלא היינו מודעים לקיומן, מהקופונים, מהמחיר. טבע, מעיינות, חדר בדיוק עם מה שצריך כולל מקרר, מחיר אטרקטיבי. תודה רבה ליחיאל ולצוות. זו הפעם השלישית שלנו אצלכם, ובעזרת ה' בסוכות נחזור שוב!
אסתר
אסתר
קרא עוד
מקום קסום בראש הר גריזים, חדרון חמוד עם כל מה שצריך. בסמוך מצפה יוסף, מרהיב ומרגש של מקום. במורד ההר במרחק של דקות נסיעה ברכות שחיה טבעיות מהממות. בקיצור חוויה מרוממת ומומלצת ביותר! שירות מצוין!
הקודם
הבא